Subject: Auto kinnistu geoaluse uuringu kava kooskõlastamine
From: "Piibeleht Kaarel" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Jun 2025 10:10:50 +0300

Tere!

Seoses mahasõidu rajamise sooviga on tellitud geodeetiline alusplaan Mäo
külas auto kinnistule (56502:002:0096). Soovin enne välitööde alustamist
kooskõlastada uuringu kava, kas taoline lahendus sobib transpordiametile.

Parimat

Kaarel Piibeleht

Geodeet

Põhja piirkond

Mobiil: +372 5472 0426

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lõõtsa 12, 11415 Tallinn

Külastage meid  <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

Jälgige meid   <http://www.linkedin.com/company/empower>
<https://www.facebook.com/empower.eu>
<http://www.youtube.com/user/Empoweroy>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.